
Markedsspråket : språk og idéutvikling i markedskommunikasjon
Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen og Elling AarflotBjørnqvist, Kim · Bok · Bokmål · utgitt 2018
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001979080 *00520230307083700.0 *007ta *008180531s2018 no a e 00 0 nob *00903422nam a2200481 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-05-50058-7$qh.$cNkr 499.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920560120702201 *035 $a(NO-LaBS)11468665(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150295900 *040 $aNO-OsBAS$bnob$dNO-OsNB$ekatreg *080 $a658.8:659.2/.3 *080 $a659.2 *08204$a659.1$qNO-OsBAS$223/nor *0830 $a658.802$223/nor$qNO-HaHOB *1001 $aBjørnqvist, Kim$d1951-$0(NO-TrBIB)90785555$4aut$_13016700 *24510$aMarkedsspråket :$bspråk og idéutvikling i markedskommunikasjon$cKim Bjørnqvist, Magne Johannessen og Elling Aarflot *260 $aOslo$bGyldendal$c2018 *300 $a420 s.$bill.$c25 cm *336 $atext$btxt$2rdacontent *337 $aunmediated$bn$2rdamedia *338 $avolume$bnc$2rdacarrier *520 $aHvordan lager og skriver du god markedskommunikasjon? Helt siden de første avisene og magasinene kom på markedet har reklametekstforfatteren vært sentral i å skape merverdi for produkter og merkevarer. I takt med samfunnsendringene har tekstforfatterens rolle, uttrykksform og publiseringskanaler fornyet seg, men sentralt står fortsatt tegnet, ordet og språket. Markedsspråket er en bok for tekstforfattere og studenter innen kreativ markedskommunikasjon. Den er også anbefalt for konsulenter, rådgivere og markedssjefer som ønsker å lære mer om kommunikasjonsaspektene ved markedsføringsfaget. Boken har et sosialkonstruksjonistisk perspektiv, og tar for seg temaer som kommunikasjon, merkevarebygging og posisjonering, kreativitet, idéutvikling, reklametesting, kritikk og motgang. Den inneholder i tillegg tips for en rekke praktiske områder innen markedskommunikasjon, som forbrukerinnsikt, kundeløfter, reklamefilm, og reklameproduksjon for nye medier og kanaler, og en rekke eksempler og caser fra reklamepraksis. *650 7$aMarkedsføring$0(No-TrBIB)HUME07755$2humord$_187669400 *650 7$aMarkedsføring$2bokbas$9nob$_188206800 *650 7$aMarknadsføring$2bokbas$9nno$_188206900 *650 7$aReklame$0(NO-TrBIB)HUME07756$2humord$_185753800 *650 7$aReklamespråk$0(NO-TrBIB)HUME09793$2humord$_188619900 *650 7$aSkriftleg kommunikasjon$2bokbas$9nno$_188154000 *650 7$aSkriftlig kommunikasjon$0(NO-TrBIB)HUME24684$2humord$_189960800 *650 7$aSkriftlig kommunikasjon$2bokbas$9nob$_188154100 *653 $aReklamespråk$_122594200 *653 0$amarkedsføring$areklame$akommunikasjon$amarkedskommunikasjon$afagspråk$_122594300 *7001 $aAarflot, Elling$d1970-$0(NO-TrBIB)1535375976653$4aut$_122594400 *7001 $aJohannessen, Magne$d1958-$0(NO-TrBIB)6023771$4aut$_47922100 *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/00/59/150295900/productimage_OS_ded017ac7c915a8e4243a50ed3eddb810dd12258.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/00/59/150295900/productimage_ORG_a5f0bd5716d908bb6db3f624e88f10343c606b02.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788205500587 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/7/8/9788205500587.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/7/8/9788205500587.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/7/8/9788205500587.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *961 $a212$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919962498402202$b2021-11-27T03:22:27Z$z999919962498402202 ^