*001974088
*00520250613114820.0
*007ta
*008140313s2002 no 000 u eng
*00901181cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990225294624702201
*035 $a(NO-LaBS)13871520(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)022529462
*035 $a022529462-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*1001 $aAsche, Frank$d1966-$0(NO-TrBIB)90641558$_15794200
*24510$aMarket integrations for aquaculture products$cby Frank Asche, Trond Bjørndal, James A. Young
*260 $aBergen$bSamfunns- og næringslivsforskning$c2002
*300 $aS. 303-318$bdiagr.
*4901 $aReprint / Institute for Research in Economics and Business Administration$vno. 12/02
*500 $aSærtrykk av: Aquaqulture economics and management, 5(2001)nr 5/6
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-07-15
*7001 $aBjørndal, Trond$d1953-$0(NO-TrBIB)90184271$_13418600
*7001 $aYoung, James A.$0(NO-TrBIB)90650918$_46589500
*830 0$aSærtrykk (Samfunns- og næringslivsforskning : trykt utg.)$x1503-612x$vno. 12/02$w990227523664702201$_14294600
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016071508028$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990225294624702202$b2021-11-14T21:12:31Z$z990225294624702202
^