*001886097
*00520230612132044.0
*007ta
*008151012s2015 no# 000 0 mul
*00902067cam a2200457 c 4500
*015 $a1524853$2nbf
*019 $bl
*020 $a9788276445978$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991506078904702201
*035 $a(NO-LaBS)14251511(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)15060789x
*035 $a15060789x-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*041 $anob$aeng
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08204$a372.7044$qNoOU$223
*08274$a372.7$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aFauskanger, Janne$0(NO-TrBIB)98028207$4aut$_31231500
*24510$aÅ måle og studere matematikklæreres undervisningskunnskap :$ben studie av hvordan det er mulig å måle og studere matematikklæreres undervisningskunnskap, og mulige begrensninger og styrker ved måter en måler og studerer kunnskap på$cav Janne Fauskanger
*260 $aStavanger$bUniversitetet i Stavanger, Det humanistiske fakultet$c2015
*300 $a1 b. (flere pag.)$bfig.
*4901 $aDoktorgradsavhandling ved UiS$vnr. 249
*500 $aDelvis opptrykk av artikler
*500 $aHovedtekst på norsk, artikler og sammendrag på engelsk og norsk
*502 $aAvhandling (ph.d.) - Universitetet i Stavanger, 2015
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2018-07-17
*650 7$aFagkompetanse$0(NO-TrBIB)HUME22378$2humord$_186249700
*650 7$aKunnskap$0(NO-TrBIB)HUME08078$2humord$_185589300
*650 7$aLærere$0(NO-TrBIB)HUME07510$2humord$_186250000
*650 7$aMatematikk (Faget)$0(NO-TrBIB)HUME24532$2humord$_185489700
*650 7$aMåleinstrumenter$0(NO-TrBIB)HUME13175$2humord$_187811200
*650 7$aUndervisning$0(NO-TrBIB)HUME07899$2humord$_185560200
*655 7$aDoktoravhandlinger$0https://id.nb.no/vocabulary/ntsf/61$2ntsf$_10604600
*7102 $aUniversitetet i Stavanger$bDet humanistiske fakultet$0(NO-TrBIB)13046896$4dgg$_19492200
*830 0$aPhD thesis UiS (trykt utg.)$vnr. 249$w990611960704702201$_14296100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2018071707571$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:991506078904702202$b2021-11-14T20:56:41Z$z991506078904702202
^