*001865770
*00520250613142056.0
*007cr
*007ta
*008110826s1999 no 000 0 eng d
*00901248cam a2200277 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999915301794702201
*035 $a(NO-LaBS)15254173(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100676375
*035 $a(NO-TrBIB)991530179
*035 $a991530179-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aSørgard, Lars$d1959-$0(NO-TrBIB)90233932$_14212000
*24510$aDiscount chains and brand policy$cby Lars Sørgard and Tommy Staahl Gabrielsen
*260 $a[Bergen]$bNorges handelshøyskole, Institutt for samfunnsøkonomi$c1999
*300 $aS. 127-142$bfig.
*4901 $aSærtrykkserie / Norges handelshøyskole. Institutt for samfunnsøkonomi$v167
*500 $aSærtrykk av: Scandinavian journal of economics, 101(1999)nr 1
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-23
*588 $aKatalogisert etter omslag
*7001 $aGabrielsen, Tommy Staahl$d1958-$0(NO-TrBIB)90379793$_15913500
*830 0$aSærtrykkserie (Norges handelshøyskole. Institutt for samfunnsøkonomi)$x0801-9215$v167$w999009814904702201$_14212100
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010022300059$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999915301794702202$b2021-11-14T20:55:09Z$z999915301794702202
^