Kugalskap i media : effekter på forbrukertillit
Oddveig StorstadInngår i serie: Notat / Norsk senter for bygdeforskning (nr 1/01)
Storstad, Oddveig Bok Bokmål utgitt [2001]
Storstad, Oddveig Bok Bokmål utgitt [2001]
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001829221 *00520250613114345.0 *007ta *008111123s2001 no 000 u nob d *00901189cam a2200301 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990111014404702201 *035 $a(NO-LaBS)14501530(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)01110144x *035 $a01110144x-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aStorstad, Oddveig$d1967-$0(NO-TrBIB)90849349$_14886000 *24510$aKugalskap i media :$beffekter på forbrukertillit$cOddveig Storstad *260 $aTrondheim$bNorsk senter for bygdeforskning$c[2001] *300 $a26 bl.$bdiagr. *4901 $aNotat / Norsk senter for bygdeforskning$vnr 1/01 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-04-12 *650 7$aBeef$2agrovoc$_186870200 *650 7$aBovine spongiform encephalopathy$2agrovoc$_189349200 *650 7$aConsumer behaviour$2agrovoc$_186243200 *650 7$aHealth hazards$2agrovoc$_185618100 *650 7$aMass Media$2agrovoc$_187070700 *650 7$aNorway$2agrovoc$_185502900 *650 7$aPublic Opinion$2agrovoc$_186621000 *830 0$aNotat (Norsk senter for bygdeforskning : trykt utg.)$vnr 1/01$w990121272804702201$_13465600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016030809043$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990111014404702202$b2021-11-14T20:52:44Z$z990111014404702202 ^