
Elev- og lærarrolla
Peder Haug (red.)Bok · Nynorsk · utgitt cop. 2015
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001814163 *00520240507142049.0 *007ta *008151013s2015 no 000 0 nno *00903097cam a2200541 c 4500 *015 $a1526322$2nbf *019 $bl *020 $a9788252188462$qh.$cNkr 349.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991514268804702201 *035 $a(NO-LaBS)22204528(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0449015 *035 $a(NO-TrBIB)151426880 *035 $a151426880-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *042 $anorbibl *044 $cno *080 $a371.12 *08204$a371.102$223 *08204$a371.102$qNoBeU$223 *08204$a371.1023$qNoOU$223 *08274$a371.102$25/nor *08274$a371.102$qNO-OsNB$25/nor *08274$a371.1102 Ele$25/nor *0830 $a371.11$223 *24500$aElev- og lærarrolla$cPeder Haug (red.) *260 $aOslo$bSamlaget$ccop. 2015 *300 $a248 s.$bill. *500 $aUndertittel på omslaget: Vilkår for læring *50500$gForord /$rPeder Haug. -$g1.:$tVilkår for læring /$rPeder Haug .-$g2.:$tFag eller pedagogikk /$rPeder Haug.. -$g3.:$tLedelse i skolebasert utvikling /$rRoy Asle Andreassen. -$g4.:$tAksjonslæring som strategi for utvikling av læringsledelse /$rEllen Jåvold. -$g5.:$tHva med gråsoneelevene /$rKari Bachmann og$rGuri K. Skrove.-$g6.:$tNorsklærerrollen i en flerspråklig skole /$rBirgitte Fondevik, og$rSofie Emilie Holmen. -$g7.:$tÅ byggje bruer : lærarrolla i omgrepsorientert leseundervisning /$rWenke Mork Rogne.-$g8.:$tMatematikkoppgåver og læringspotensial /$rHilde Opsal og$rArne Kåre Topphol. -$g9.:$tSamhandling mellom lærar og elevar ved individuell oppgåveløysing i matematikk /$rLeif Bjørn Skorpen. -$g10.:$tVurdering for læring, elevar sine oppfatningar om nyttig tilbakemelding /$rSiv Måseidvåg Gamlem.-$g11.:$tLærarrolla, tenkemåtar, vurdering og tilbakemelding /$rSiv Måseidvåg Gamlem. - ,$gOm forfattarane. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2020-03-04 *650 7$aElever$0(NO-TrBIB)HUME07216$2humord$_186272700 *650 7$aLærer og elev (Relasjon)$0(NO-TrBIB)HUME23322$2humord$_289828700 *650 7$aLærere$0(NO-TrBIB)HUME07510$2humord$_186250000 *650 7$aLæring$0(NO-TrBIB)HUME08079$2humord$_185628200 *650 7$aUndervisning$0(NO-TrBIB)HUME07899$2humord$_185560200 *650 7$aVurdering (Skolen)$0(NO-TrBIB)HUME23396$2humord$_185696800 *653 $alærerrollen$aelevrollen$alæring$alærer$aelever$_108172300 *7001 $aHaug, Peder$d1947-$0(NO-TrBIB)90074125$4edt$4aui$4aut$_11657900 *7400 $aVilkår for læring *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2020030488020$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788252188462 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/2/6/9788252188462.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/2/6/9788252188462.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/2/6/9788252188462.jpg$qimage/jpeg *901 $a90 *913 $aNorbok$bNB *991 $avolumes *999 $aoai:nb.bibsys.no:991514268804702202$b2021-11-14T20:51:49Z$z991514268804702202 ^