*001790465
*00520250613114552.0
*007ta
*008140313s2002 no 000 u eng d
*00900993cam a2200241 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990207088664702201
*035 $a(NO-LaBS)13691162(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)020708866
*035 $a020708866-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aAsche, Frank$d1966-$0(NO-TrBIB)90641558$_15794200
*24510$aMarket interactions for aquaculture products$cby Frank Asche, Trond Bjørndal and James A. Young
*260 $a[Bergen]$bNorges handelshøyskole, Senter for fiskeriøkonomi$c2002
*300 $aS. 303-318, 5 s.$bfig.
*4901 $aSærtrykkserie / Senter for fiskeriøkonomi$vnr 91
*500 $aSærtrykk av: Aquaculture economics and management 5(5/6) 2001
*588 $aKatalogisert etter omslag
*7001 $aBjørndal, Trond$d1953-$0(NO-TrBIB)90184271$_13418600
*7001 $aYoung, James A.$0(NO-TrBIB)90650918$_46589500
*830 0$aSærtrykkserie (Senter for fiskeriøkonomi : trykt utg.)$x0804-1105$vnr 91$w999219307044702201$_15794500
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990207088664702202$b2021-11-14T20:50:17Z$z990207088664702202
^