
Reklame. 1.
Truls Helweg, Trond Høiås, Hilde Britt S. MellbyeHelweg, Truls
Bok Bokmål utgitt 1999
Ledig
- Automatlager: 5 av 5 ledig
*001788799 *00520230401155315.0 *007cr *007ta *008130719s1999 no# 000 u nob *00901346cam a2200373 c 4500 *019 $bl *020 $a8202170699$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999901320214702201 *035 $a(NO-LaBS)3026928(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)10192254x *035 $a(NO-TrBIB)990132021 *035 $a(WOACT)0000002372 *035 $a990132021-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a659.1$2UDC Medium edition *084 $aNb 28$2ubtkl/2 *1001 $aHelweg, Truls$d1940-2011$0(NO-TrBIB)99012365$_31461300 *24510$aReklame$cTruls Helweg, Trond Høiås, Hilde Britt S. Mellbye$n1 *250 $aBokmål[utg.] *260 $aOslo$bCappelen$c1999 *300 $a158 s.$bill. *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 2002 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-03-09 *653 $akommunikasjon$aforbrukeradferd$areklame$alærebøker$avideregående$_106071000 *7001 $aHøiås, Trond$0(NO-TrBIB)90796072$_31461500 *7001 $aMellbye, Hilde Britt S.$0(NO-TrBIB)99012364$_31461600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011020903004$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8202170699 *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *960 $al$9LOCAL *991 $avolumes$_10052300 *999 $aoai:nb.bibsys.no:999901320214702202$b2021-11-14T20:50:09Z$z999901320214702202 ^