*001782990
*00520250613141816.0
*007cr
*007ta
*008100503s1999 no 000 0 nob d
*00901363cam a2200289 c 4500
*019 $bl
*020 $a8270633534$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999907121334702201
*035 $a(NO-LaBS)14161094(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)100583288
*035 $a(NO-TrBIB)990712133
*035 $a990712133-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aBriel, Trond S.$0(NO-TrBIB)99027725$_105592700
*24510$aLoppemarked - mye mer enn man tror :$ben studie av loppemarkeder i Oslo = The flea market - more than meets the eye : a study of flea markets in Oslo$cav Trond S. Briel
*24631$aThe flea market - more than meets the eye$ba study of flea markets in Oslo
*260 $aLysaker$bStatens institutt for forbruksforskning$c1999
*300 $a169 s.$bill.
*4901 $aRapport / Statens institutt for forbruksforskning$vnr 4-1999
*500 $aBearbeidet versjon av forfatterens hovedoppgave i sosiologi, Universitetet i Oslo, 1998
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-25
*653 $aSosial samhandling$_44207300
*830 0$aRapport (Statens institutt for forbruksforskning : trykt utg.)$x0801-521x$vnr 4-1999$w998720790824702201$_14130800
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010022504103$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999907121334702202$b2021-11-14T20:49:37Z$z999907121334702202
^