Ekte kjøpeglede : en innføring i reklame
Heier, Anne Gudrun
Bok Bokmål utgitt [mellom 1985 og 1994]
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001666083 *00520250613123354.0 *007cr *007ta *008150421q19851994no 000 u nob *00900866cam a22002297c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990827334144702201 *035 $a(NO-LaBS)13798946(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)082733414 *035 $a(NO-TrBIB)150757085 *035 $a082733414-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aHeier, Anne Gudrun$0(NO-TrBIB)90397456$_95410200 *24510$aEkte kjøpeglede :$ben innføring i reklame *260 $aHønefoss$bStatens lærerhøgskole i handels- og kontorfag$c[mellom 1985 og 1994] *300 $a31 bl. *500 $aOver tittelen på omslaget: Læremiddelsentralen *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-04-13 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2015041308105$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a60 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990827334144702202$b2021-11-14T20:40:00Z$z990827334144702202 ^