*001618365
*00520230330181511.0
*007cr
*007ta
*008150519s1993 no# 000 0 eng
*00901515cam a2200373 c 4500
*015 $a9303046$2nbf
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999401578964702201
*035 $a(NO-LaBS)13516783(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)101489749
*035 $a(NO-TrBIB)940157896
*035 $a940157896-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a372.6$25/nor
*084 $aPd 35$2ubtkl/2
*1001 $aDysthe, Olga$d1940-$0(NO-TrBIB)90402117$_35497100
*24510$aWriting and talking to learn :$ba theory-based, interpretive study in three classrooms in the USA and Norway$cOlga Dysthe
*260 $aTromsø$bSchool of Languages and Literature, University of Tromsø$c1993
*300 $aXIII, 395 s.$bill.$c30 cm
*4901 $aRapport nr ... i APPUs skriftserie$v1 1993
*502 $aAvhandling (dr. art.) - Universitetet i Tromsø, 1993.
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2007-11-19
*651 7$aUSA$2norbok$_185548000
*653 $askrivepedagogikk$ametodikk$_90917700
*7102 $aUniversitetet i Tromsø$bInstitutt for språk og litteratur$0(NO-TrBIB)90244154$4dgg$_24723500
*830 0$aRapport (Universitetet i Tromsø. Avdeling for praktisk-pedagogisk utdanning : trykt utg.)$x0804-1849$v1 1993$w998221751344702201$_31537700
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007111900092$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999401578964702202$b2021-11-14T20:36:15Z$z999401578964702202
^