Marknadsføring for reiselivet
Arne Sundt-Bjerck og Ole Jonny Trangsrud ; [omsetjing: Per Arvid Ølmheim]Sundt-Bjerck, Arne
Bok Nynorsk utgitt 1999
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001561575 *00520231215064631.0 *007cr *007ta *008100813s1999 no 000 u nno *00901281cam a2200313 c 4500 *019 $bl *020 $a8200424804 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999915451924702201 *035 $a(NO-LaBS)11611277(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)100483372 *035 $a(NO-TrBIB)991545192 *035 $a991545192-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *1001 $aSundt-Bjerck, Arne$0(NO-TrBIB)90341828$_40381300 *24510$aMarknadsføring for reiselivet$cArne Sundt-Bjerck og Ole Jonny Trangsrud ; [omsetjing: Per Arvid Ølmheim] *250 $aNynorsk *260 $aOslo$bUniversitetsforlaget$c1999 *300 $a192 s.$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-02-27 *653 $amarkedsføring$areiseliv$alærebøker$avideregående skole$areiselivsfag$_85173000 *7001 $aTrangsrud, Ole Jonny$0(NO-TrBIB)90649106$_14026600 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010021504156$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8200424804 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788200424802 *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *960 $al *999 $aoai:nb.bibsys.no:999915451924702202$b2021-11-14T20:31:00Z$z999915451924702202 ^