*001520613
*00520230331050522.0
*007cr
*007ta
*008151015s1994 xx# 000 u nob d
*00900997cam a2200253 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999402677054702201
*035 $a(NO-LaBS)14163118(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)093710992
*035 $a(NO-TrBIB)940267705
*035 $a940267705-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a659.1
*1001 $aHelgesen, Thorolf$d1928-$0(NO-TrBIB)90080270$_26779500
*24510$aMedievalget og økonomiske incentiver i reklamemarkedet$cav Thorolf Helgesen
*260 $aSandvika$bBI Handelshøyskolen i Oslo$c1994
*300 $a17, [10] s.
*4901 $aArbeidsnotat / BI Handelshøyskolen i Oslo$v1994/3
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-10-20
*830 0$aArbeidsnotat (BI Handelshøyskolen i Oslo : trykt utg.)$v1994/3$w999310352014702201$_15169000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009102000026$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999402677054702202$b2021-11-14T20:27:27Z$z999402677054702202
^