Hvilken rolle spiller alder og kontekst i elevers innstilling til læring?
Tove DahlInngår i serie: NVI-rapport
Dahl, Tove I. Bok Bokmål utgitt 1992
Dahl, Tove I. Bok Bokmål utgitt 1992
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
*001458726 *00520230330114610.0 *007cr *007ta *008150612s1992 no# 000 0 nob *00901421cam a2200385 c 4500 *015 $a9202484$2nbf *019 $bl *020 $a8272620820$qh.$cNkr 70.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999223494104702201 *035 $a(NO-LaBS)421864(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)101991665 *035 $a(NO-TrBIB)92234941x *035 $a92234941x-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a159.953 *080 $a37 *080 $a37.02 *080 $a374.7 *08274$a370.15$qNO-OsNB$24/nor *084 $aPc 9a$2ubtkl/2 *1001 $aDahl, Tove I.$d1961-$0(NO-TrBIB)4108629$_39210000 *24510$aHvilken rolle spiller alder og kontekst i elevers innstilling til læring?$cTove Dahl *260 $aTrondheim$bNorsk voksenpedagogisk forskningsinstitutt$c1992 *300 $aV, 68 s.$c23 cm *4901 $aNVI-rapport *500 $aProsjektrapport *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2007-10-03 *653 $avoksenutdanning$aundervisningsmetoder$avoksne$alæring$avoksenopplæring$apedagogisk$apsykologi$aalder$aandragogikk$akognitive$astrategier$aselvoppfatning$avoksenpedagogikk$amotivasjon$aundersøkelser$aforskning$_74846800 *830 0$aNVI-rapport$_39210200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2007100300051$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999223494104702202$b2021-11-14T20:22:18Z$z999223494104702202 ^