*001421662
*00520230110131304.0
*007ta
*008150529s2007 xx 000 u dan d
*00901613cam a2200373 c 4500
*019 $bl
*020 $a9788759308677$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990610643784702201
*035 $a(NO-LaBS)4827052(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)061064378
*035 $a061064378-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a65.011.7$2UDC Medium edition
*080 $a658.4056
*080 $a659.2
*080 $a659.21
*080 $a659.4$2UDC Medium edition
*08204$a363.11$221
*08204$a658.4056$223
*1001 $aJohansen, Winni$0(NO-TrBIB)97011460$_57724900
*24510$aKrisekommunikation :$bnår virksomhedens image og omdømme er truet$cWinni Johansen og Finn Frandsen
*260 $aFrederiksberg$bSamfundslitteratur$c2007
*300 $a388 s.$bill.
*4901 $aDen kommunikerende organisation
*653 $aledelse$aadministrasjon$akriser$akriseledelse$akommunikasjon$akrisekommunikasjon$akriseleiing$apr-virksomhet$aleiing$_70939400
*7001 $aFrandsen, Finn$0(NO-TrBIB)97011461$_70939500
*830 4$aDen kommunikerende organisation$_18813000
*85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8759308672
*85642$3Innholdsfortegnelse$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8759308672
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/7/7/9788759308677.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/7/7/9788759308677.jpg$qimage/jpeg
*85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/7/7/9788759308677.jpg$qimage/jpeg
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999920015202502202$b2021-11-14T20:19:38Z$z999920015202502202
^