*001392494 *00520250613113309.0 *007cr *007ta *008120411s1973 no 000 u nob d *00900902cam a2200253 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990504794584702201 *035 $a(NO-LaBS)14551055(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)050479458 *035 $a(NO-TrBIB)121183548 *035 $a050479458-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *080 $a011$2UDC Medium edition *24500$aBokliste$c[Marit Kleppa red.] *260 $aOslo$bInstituttet for Markedsføring$c[1973] *300 $a[6], 129 s. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2015-11-06 *588 $aKatalogisert etter omslaget *7001 $aKleppa, Marit$0(NO-TrBIB)90261984$_67507200 *7102 $aInstituttet for markedsføring$0(NO-TrBIB)90102738$_20606100 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012031908144$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:990504794584702202$b2021-11-14T20:16:34Z$z990504794584702202 ^