*001351717 *00520230312133633.0 *007cr *007ta *008150225s1976 no# 000 0 nob d *00901198cam a2200349 c 4500 *015 $a7603379$2nbf *019 $bl *020 $a8253007647$qh.$cNkr 49.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998970319034702201 *035 $a(NO-LaBS)1168890(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)130644781 *035 $a(NO-TrBIB)897031903 *035 $a897031903-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *044 $cno *060 4$aLB *080 $a37.01 *080 $a37.013 *08274$a370.1$qNO-OsNB$23/nor *084 $aPa 13$2ubtkl/2 *24500$aKritisk pedagogikk$cErling Lars Dale (red) *260 $aOslo$bPax$cc1976 *300 $a205 s. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-02-15 *650 2$aTeaching$_11134900 *653 $apedagogikk$apedagogisk$afilosofi$autdanningssosiologi$asosialisering$agenerelle$askrifter$askolesosiologi$ateori$asosiologi$apsykologi$adiskusjon$askolepolitikk$_63225600 *7001 $aDale, Erling Lars$d1946-2011$0(NO-TrBIB)90062728$_14909500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2012121007038$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:998970319034702202$b2021-11-14T20:13:31Z$z998970319034702202 ^