*001317355
*00520230312165326.0
*007cr
*007ta
*008150925s1991 no# 000 0 eng d
*00901061cam a2200265 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999104965364702201
*035 $a(NO-LaBS)14414016(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)101450893
*035 $a(NO-TrBIB)910496536
*035 $a910496536-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*044 $cno
*080 $a65(08)
*1001 $aJoynt, Pat$0(NO-TrBIB)90225161$_15487200
*24510$aEvaluating the strengths and weaknesses of marketing using a value-chain analysis :$ba survey of 35 Norwegian firms$cby Pat Joynt
*260 $aSandvika$bHandelshøyskolen BI$c1991
*300 $a20 s.$bill.
*4901 $aWorking paper / Handelshøyskolen BI$v1991/16
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2010-05-11
*830 0$aArbeidsnotat (Handelshøyskolen BI : 1990-1993 : trykt utg.)$x0803-2513$v1991/16$w999006659204702201$_14265400
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2010051106065$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999104965364702202$b2021-11-14T20:10:48Z$z999104965364702202
^