Kundebehandling : kommunikasjon, service og samarbeid i apotek
Egon H. VifladtVifladt, Egon H.
Bok Bokmål utgitt c1994
Ledig
- Automatlager: 1 av 1 ledig
*001303080 *00520250613135138.0 *007ta *008101116s1994 no 000 u nob *00900998cam a2200265 c 4500 *019 $bl *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999408336204702201 *035 $a(NO-LaBS)13447282(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)94083362x *035 $a94083362x-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *080 $a614.27 *080 $a615.1 *1001 $aVifladt, Egon H.$d1944-$0(NO-TrBIB)90106562$_31466700 *24510$aKundebehandling :$bkommunikasjon, service og samarbeid i apotek$cEgon H. Vifladt *260 $aOslo$bNorges Apotekerforening$cc1994 *300 $a143 s.$bfig. *500 $aNAFTA-nr 100 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2016-09-22 *7102 $aNorges apotekerforening$0(NO-TrBIB)90164553$_14456500 *7760 $tKundebehandling : kommunikasjon, service og samarbeid i apotek$w991019483874702201 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2016092208004$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *991 $avolumes *999 $aoai:nb.bibsys.no:999408336204702202$b2021-11-14T20:09:18Z$z999408336204702202 ^