Ogilvy om reklame
Ogilvy on advertising (Originaltittel) David Ogilvy ; oversatt av Finn B. LarsenOgilvy, David
Bok Bokmål utgitt 1984
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001291665 *00520230310145529.0 *007cr *007ta *008151112s1984 no 000 u nob d *00901400cam a2200433 c 4500 *019 $bl *020 $a8209101757$qib.$cNkr 235.00 *020 $a8209104659 *020 $a8273690067 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)998441269004702201 *035 $a(NO-LaBS)183019(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)14273778x *035 $a(NO-TrBIB)84412690x *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *0411 $heng *044 $cno *080 $a658.8 *080 $a659 *080 $a659.1 *080 $a659.1$2UDC Medium edition *08274$a659.1$qNO-OsNB$24/nor *1001 $aOgilvy, David$0(NO-TrBIB)90106652$_38800900 *24510$aOgilvy om reklame$cDavid Ogilvy ; oversatt av Finn B. Larsen *2461 $aOgilvy on advertising$iOriginaltittel *260 $aOslo$bDreyer$c1984 *300 $a217 s.$bill.$c26 cm *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2014-06-17 *650 2$aAdvertising as Topic$_24611800 *650 2$aPublic Relations$_11786800 *650 7$aMarkedsføring$0(NO-TrBIB)khib03984$2khib$_185753700 *650 7$aReklame$0(NO-TrBIB)HUME07756$2humord$_185753800 *650 7$areklame$2khib$_191154000 *653 $areklame$amarkedsføring$aannonsering$amarkedsföring$_56056700 *7001 $aLarsen, Finn B.$4trl$_12026500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2014051906033$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:998441269004702202$b2021-11-27T03:22:21Z$z998441269004702202 ^