*001270722
*00520230302102655.0
*007cr
*007ta
*008081028s2003 no# 000 0 mul
*00901525cam a2200361 c 4500
*015 $a0313014$2nbf
*019 $bl
*020 $a8257001716$qh.
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)990310259864702201
*035 $a(NO-LaBS)15042786(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)031025986
*035 $a(NO-TrBIB)092830528
*035 $a031025986-47bibsys_network
*040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg
*041 $anob$aeng
*042 $anorbibl
*044 $cno
*08274$a306.3083$qNO-OsNB$25/nor
*1001 $aWærdahl, Randi$0(NO-TrBIB)90578586$_38959700
*24510$aLearning by consuming :$bconsumer culture as a condition for socialization and every day life at the age of 12$cRandi Wærdahl
*260 $aOslo$bInstitutt for sosiologi og samfunnsgeografi, Universitetet i Oslo$bI samarbeid med Unipub$c2003
*300 $aVIII, 331 s.
*4901 $aRapport / Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi, Universitetet i Oslo$v4:2003
*502 $aAvhandling (dr. polit.) - Universitetet i Oslo, 2003
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-06-23
*653 $alæring$aforbrukere$aforbrukeratferd$aforbrukerkultur$asosialisering$abarn$_53315800
*830 0$aRapport (Universitetet i Oslo. Institutt for sosiologi og samfunnsgeografi : trykt utg.)$x1501-0694$v4:2003$w999717159714702201$_15809000
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009062300062$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a90
*913 $aNorbok$bNB
*917 $ad
*999 $aoai:nb.bibsys.no:990310259864702202$b2021-11-14T20:06:22Z$z990310259864702202
^