Når musikken tek form : om skapande praksisar i musikk
Anja Nylund Hagen, Ragnhild Torvanger Solberg, Torgeir Uberg Nærland og Michael Francis Duch (red.)Bok · Flerspråklig · utgitt 2024
Ikke ledig
Biblioteket har (for tiden) 0 eksemplarerHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0012690606 *00520250729134351.0 *007ta *008250305s2024 no g e 0 0 mul *00905959cam a2200553 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-450-4724-0$cNkr 449.00$qheftet *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999922662845302201 *035 $a(NO-DIMO)e7c1b971-e673-44e6-a1ac-05d4b716fee1 *035 $a(NO-LaBS)51446927(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0751681 *035 $a(NO-OsBAS)9788245047240-902710 *035 $aoai:bibbi.bs.no:0751681 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000043704 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000043704 *040 $aNO-OsBA$bnob$erda$dNO-OsNB *0410 $amul$anno$anob$aeng *08204$a780.948109052$qNO-OsBA$223/nor/20250319 *1300 $aNår musikken tek form$f2025$_370239400 *24510$aNår musikken tek form :$bom skapande praksisar i musikk$cAnja Nylund Hagen, Ragnhild Torvanger Solberg, Torgeir Uberg Nærland og Michael Francis Duch (red.) *264 1$aBergen$bFagbokforlaget$c2024 *264 4$c© 2024 *300 $a489 sider$billustrasjoner, notert musikk *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $a"Når musikken tek form. Om skapande praksisar i musikk spring ut av forskingsprogrammet Skapende praksiser i musikk (2021–2024), som er igangsett av Kulturrådet" - Forlagets omtale *500 $aBoka er også utgitt med åpen tilgang *505 $gForord.-$tMusikkskaping i endring : innleiing.-$g1.:$tFolkesongen frå private rom til scena : endringar i norske folkesongpraksisar frå 1950-talet og fram til i dag /$rTom Osa,$rBerit Opheim.-$g2.:$t«Å lage en slått er jo litt frekt nesten, veit du!» om skapende praksiser i norsk folkemusikk /$rUnni Boksasp,$rPer Åsmund Omholt,$rMats Johansson,$rRagnhild Knudsen.-$g3.:$tBlikk på øyeblikket : eksempler på ulike arbeidsmetoder hos improviserende musikere /$rivar Grydeland.$g4.:$tKompositoriske strategier i lys av en imaginær opera : en undersøkelse av kritisk musikk /$rRebecka Sofia Ahvenniemi.-$g5.:$t«Det er for mye interdisiplinært sirkus der ute»: å utforske en flermedial partiturmusikk /$rHild Borchgrevink. -$g6.:$t. Solastalgia :toward new collaborative models in an interdisciplinary context /$rKarin Hellqvist. -$g7.:$tVerk vs nettverk : om å forstå musikk på nye måter i lys av historisk praksis /$rSolmund Nystabakk. -$g8.:$tCo-Creative spaces maskinen som musikalsk medskaper /$rNotto J.W. Thelle,$rBernt Isak Wærstad. -$g9.:$t«Den linja der er vaska ut» : konvergens mellom låtskriving og produksjon i popmusikk /$rAudun Molde.-$g10..$tEndringer i nyere teknologibaserte musikkpraksiser /$rJøran Rudi,$rUlf A.S. Holbrook.-$g11..$tThe composition of acousmatic electroacoustic music in a Norwegian context part 2 /$rNatasha Barrett,$rAnders Tveit.-$g12.:$t12. Kvinners første møte med DAW : en fornemmelse av å være i gutteklubbens skygger /$rYngvar Kjus,$rRagnhild Brøvig,$rSolveig Wang.-$gForfatterprofiler. *5203 $aSynopsisMusikk blir skapt til ulike formål, i ulike rom, av ulike aktørar og i prosessar der eit mangfald av metodar, materiale, teknologiar og formidlingsformer blir tekne i bruk. Vidare kan skapande praksisar handle om musikk som partitur eller skrift, musikk som innspelt eller levande lyd eller musikk som utøvande, improvisert eller kroppsleg handling. Men kva kjenneteiknar eigentleg dei måtane musikk blir skapt på i Noreg i vår tid?I tolv artiklar undersøker Når musikken tek form. Om skapande praksisar i musikk korleis og innanfor kva kontekstar musikk blir komponert, skapt og produsert i dag. Særleg tre tematikkar gjer seg gjeldande i dei skapande musikkpraksisane som artiklane tek føre seg: i) utvikling, utviding og utforsking av forståingar og arbeidsmetodar, ii) samskaping og kollektive skapingsprosessar og iii) musikkteknologiske praksisar.Artiklane studerer musikk både innanfor og på tvers av ulike musikkfelt, fagtradisjonar og musikksjangrar, inkludert folkemusikk, improvisasjon, popmusikk, musikkteknologi, samtidsmusikk, tidlegmusikk, partiturmusikk, elektroakustisk musikk og postakusmatisk musikk. Detaljerte skildringar av arbeidsmetodar og kompositoriske strategiar blir kombinerte med studiar og diskusjonar som undersøker overordna perspektiv på omgrepsforståingar, utviklingstrekk, tradisjonar og kulturelle og samfunnsmessige forhold. .$cfra forlaget *546 $aTekst på nynorsk, bokmål og engelsk *648 7$a2020-tallet$0(NO-TrBIB)HUME58358$2humord *650 7$aMusikk$0(NO-TrBIB)HUME05490$2humord$_185476300 *650 7$aMusikk$y2020-2029$zNoreg$0(NO-OsBA)1703888$2bibbi$9nno$_370239500 *650 7$aMusikk$y2020-2029$zNorge$0(NO-OsBA)1703888$2bibbi$9nob$_370239600 *651 7$aNorge$0(NO-TrBIB)HUME02605$2humord$_185478500 *662 $aNoreg$0(NO-OsBA)1439340$2bibbi$9nno *662 $aNorge$0(NO-OsBA)1439340$2bibbi$9nob *7001 $aDuch, Michael Francis$d1978-$0(NO-TrBIB)5061084$4edt$4aui$_37534600 *7001 $aHagen, Anja Nylund$d1980-$0(NO-TrBIB)7062544$4edt$4aui$_103357900 *7001 $aNærland, Torgeir Uberg$d1979-$0(NO-TrBIB)11010578$4edt$4aui$_27036200 *7001 $aSolberg, Ragnhild Torvanger$d1987-$0(NO-TrBIB)12001383$4edt$4aui$_17940600 *85640$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_pliktmonografi_000043704$3Fulltekst$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85641$aoa.fagbokforlaget.no$3Fulltekst$uhttps://doi.org/10.55669/oa491$qtext/html$qapplication/pdf *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788245047240 *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/0/4/9788245047240.jpg$qimage/jpeg *85642$acristin.no$3Gjenstandsbeskrivelse$uhttps://app.cristin.no/results/show.jsf?id=2336656$qtext/html *85642$afagbokforlaget.no$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://fagbokforlaget.no/produkt/9788245047240-nar-musikken-tek-form$qtext/html *913 $aNorbok$bNB *961 $a700$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920611040402202$b2025-04-12T00:05:28Z$z999920611040402202 ^