Implementering av og tilpassingar til ei endra barnehagelærarutdanning : ein multimetodisk studie av nye praksisar
Torhild Erika Lillemark HøydalsvikInngår i serie: Avhandling / OsloMet - storbyuniversitetet (2018 nr. 26)
Høydalsvik, Torhild Erika Lillemark · Bok · Nynorsk · utgitt 2018
Høydalsvik, Torhild Erika Lillemark · Bok · Nynorsk · utgitt 2018
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001268425 *00520200820145314.0 *007ta *008181010s2018 no a e m 000 0 mul *00902944nam a2200409 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-8364-119-6$qheftet *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920643788002201 *035 $a(NO-LaBS)13496818(bibid) *040 $aNO-OsNB$bnob$erda *0410 $anno$aeng$beng$bnno *08204$a372.210711$223/nor$qNO-OsNB *0830 $a372.21$223$qNoOU *1001 $aHøydalsvik, Torhild Erika Lillemark$d1958-$0(NO-TrBIB)7057587$4aut$_53050000 *24510$aImplementering av og tilpassingar til ei endra barnehagelærarutdanning :$bein multimetodisk studie av nye praksisar$cTorhild Erika Lillemark Høydalsvik *264 1$aOslo$bFakultet for lærerutdanning og internasjonale studier, OsloMet - storbyuniversitetet$c2018 *300 $a207 sider$billustrasjoner$c24 cm *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *4901 $aAvhandling / OsloMet - storbyuniversitetet$v2018 nr. 26$x2535-471X *500 $aDelvis opptrykk av artikler *502 $aAvhandling (ph.d.) - OsloMet - storbyuniversitetet, 2018 *50500$gForord. -$gSummary. -$ginnhaldsliste -$gDel 1:$tSamanfatningsdel. :$tIntroduksjon ;$tInnramming av forskingsfeltet og tidlegare studiar ;$tTeoretisk rammeverk ;$t;$gVitskapsteoretisk utgangspunkt og metodiske val$gResultat ;$tDrøfting av resultat og avsluttande kommentarar ;$gLitteratur- og kjeldeliste ;$gVedlegg.-$gDel 2:$tAvhandlinga sine artiklar :$g1 :$tBarnehagelærarutdanning : nye utdanningsvegar og nye utfordringar /$rTorhild Høydalsvik og Lars Gulbrandsen ;$tCo-operation is not enough : teacher education as curriculum /$rT.E.L. Høydalsvik ;$tExperiences of developing multidisciplinary approaches among early childhood teacher educators /$rT.E.L. Høydalsvik *546 $aSammendrag og enkelte artikler på engelsk *650 7$aBarnehagepedagogikk$0(NO-TrBIB)HUME21785$2humord$_185479400 *650 7$aForskningsmetoder$0(NO-TrBIB)HUME01493$2humord$_185691800 *650 7$aImplementering$0(NO-TrBIB)HUME27506$2humord$_188568600 *650 7$aPedagogisk praksis$0(NO-TrBIB)HUME25037$2humord$_219344600 *653 b$abarnehagelærarundervisning$aførskolelærarundervisning$ahøgskulepedagogikk$apedagogisk praksis$autdanningsutvikling$abarnehagelærerutdanning$aførskolelærerutdanning$_53050100 *7101 $aOsloMet - storbyuniversitetet$0(NO-TrBIB)1512647517540$4pbl$_10424500 *7102 $aOsloMet - storbyuniversitetet$bFakultet for lærerutdanning og internasjonale studier$0(NO-TrBIB)1523345889990$4dgg$_10424600 *830 0$aAvhandling (OsloMet - storbyuniversitetet : trykt utg.)$x2535-471X$v2018 nr. 26$w999920462794202201$_11097400 *85642$autdanningsforskning.no$3Anmeldelse$uhttps://utdanningsforskning.no/artikler/implementering-er-oversettelsesarbeid/$qtext/html$nUtdanningsforbundet. - Oslo *913 $aNorbok$bNB *917 $ad *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919957898202202$b2021-11-14T20:06:10Z$z999919957898202202 ^