
Markedskommunikasjon : prinsipper og påvirkning
Lars E. Olsen og Adrian PeretzOlsen, Lars Erling · Bok · Bokmål · utgitt 2025
Ikke ledig
Biblioteket har (for tiden) 0 eksemplarerHenter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0012627703 *00520250321120344.0 *007ta *008240605s2025 no a e 0 0 nob *00903555cam a2200517 c 4500 *019 $bl *020 $a9788245040937$cNkr 759.00$qheftet *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999922423810002201 *035 $a(NO-DIMO)c87a0b47-67c3-4fc1-b83f-2a34cdba894d *035 $a(NO-LaBS)51250838(bibid) *035 $a(NO-OsBA)0730051 *035 $a(NO-OsBAS)9788245040937-902710 *035 $aoai:bibbi.bs.no:0730051 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000040734 *035 $aoai:nb.no:pliktmonografi_000040734 *040 $aNO-OsBA$bnob$erda$dNO-OsNB *080 $a659.2 *08204$a658.8$223/nor/20250107$qNO-OsHK *08204$a658.8$qNO-OsBA$223/nor/20250107 *1001 $aOlsen, Lars Erling$d1975-$0(NO-TrBIB)90336681$4aut$_19652600 *24010$aMarkedskommunikasjon$f2025$_351710000 *24510$aMarkedskommunikasjon$bprinsipper og påvirkning$cLars E. Olsen og Adrian Peretz *250 $a2. utgave *264 1$aBergen$bFagbokforlaget$c2025 *300 $a444 sider$billustrasjoner i farger$c25 cm *336 $astillbilde$0http://www.rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1014$2rdaco *336 $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco *337 $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt *338 $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact *500 $a1. utgave 2017 *504 $aInneholder bibliografiske referanser og indeks *520 $aMarkedskommunikasjon : prinsipper og påvirkning er skrevet for deg som ønsker å forstå mer om hvordan markedskommunikasjon fungerer. Den raske utviklingen innen digital teknologi, kunstig intelligens og nye mediekanaler har ført til en betydelig omveltning innen markedskommunikasjon som fagfelt og profesjon. Til tross for denne dynamikken, er det også mye som også ikke er i endring. Målet med markedskommunikasjon er å oppnå effekter. Disse effektene kan kun oppnås gjennom å påvirke mennesker, og deres tanker og følelser via hjernen. Og hjernen endrer seg svært langsomt. Denne boken håndterer disse to tilsynelatende motstridende aspektene ved markedskommunikasjon og gir en oppdatert fremstilling av feltet i dagens samfunn, samtidig som den trekker linjer tilbake til de fundamentale prinsippene for hvordan og hvorfor markedskommunikasjon fungerer. Boken henvender seg til alle som studerer, jobber med eller har interesse for markedskommunikasjon.$cForleggeromtale *650 7$aInformasjonsforvaltning$0(NO-TrBIB)HUME23463$2humord$_189147100 *650 7$aKommunikasjonsstrategi$0(NO-TrBIB)HUME09099$2humord$_188047800 *650 7$aMarkedsføring$0(No-TrBIB)HUME07755$2humord$_187669400 *650 7$aMarkedsføring$gbedriftsøkonomi$0(NO-OsBA)1120289$2bibbi$9nob$_193598700 *650 7$aMarknadsføring$gbedriftsøkonomi$0(NO-OsBA)1120289$2bibbi$9nno$_193598800 *653 0$amarkedskommunikasjon$_64740600 *7001 $aOlsen, Lars Erling$d1975-$0(NO-TrBIB)90336681$tMarkedskommunikasjon$f2025$_19652600 *7001 $aPeretz, Adrian$d1960-$0(NO-TrBIB)7020078$4aut$_19652700 *856 $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/2a2017c8-9712-4089-9ce0-0d106ad637aa/original.jpg$3Omslagsbilde *856 $aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/2a2017c8-9712-4089-9ce0-0d106ad637aa/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde *85640$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_pliktmonografi_000040734$3Fulltekst$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788245040937 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/7/3/9788245040937.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *961 $a212$9local *999 $aoai:nb.bibsys.no:999920560692302202$b2025-01-10T01:03:26Z$z999920560692302202 ^