
Trampoline veiledning
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*00125737 *00520250613131601.0 *007cr *007ta *008150223s2012 no 000 u nob *00901967cam a2200385 c 4500 *019 $bl *020 $a9788205410626$qh. *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991220446814702201 *035 $a(NO-LaBS)10369170(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)122044681 *035 $a(NO-TrBIB)132481146 *035 $a122044681-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *08204$a372.21$223 *08274$a372.21$25/nor *1001 $aHals, Janne$d1981-$0(NO-TrBIB)12054398$_16936900 *245 $aTrampoline veiledning *250 $a[Bokmål/nynorskutg.] *260 $aOslo$bGyldendal undervisning$c2012 *300 $a86 s.$bill. *490 $aTrampoline *500 $a2. oppl. med 85 s. *500 $aOpplagshistorikk: 2. oppl. 2012 *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2013-06-27 *653 $aførskole$abarnehage$abegynneropplæring$amatematikk$aspråkstimulering$abegrep$aforståelse$abegrepsforståelse$alek$alæring$atall$amåling$aspråk$_16937000 *800 $aHals, Janne, 1981-$tTrampoline$w(NO-LaBS)99012(tnr)$_171528500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2013062706068$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=8205410623 *85642$3Forlagets beskrivelse (kort)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/?isbn=9788205410626 *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788205410626 *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/6/2/9788205410626.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/6/2/9788205410626.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/6/2/9788205410626.jpg$qimage/jpeg *901 $a80 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991220446814702202$b2021-11-14T19:41:29Z$z991220446814702202 ^