
Raketter og rebeller : strategi for ledere og andre som vil bygge merkevarer folk bryr seg om
Monna Nordhagen og Kirsti Rogne ; [illustrasjoner i boken: Vegard Aspelund, Oliver Riches og Truong Vu Pham]Nordhagen, Monna · Bok · Bokmål · utgitt cop. 2017
Ledig
- Automatlager: 3 av 3 ledig
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*001226859 *00520230402081410.0 *007ta *008161116s2017 no a e 00 0 nob *00903723cam a2200493 c 4500 *019 $bl *020 $a978-82-450-2176-9$qh.$cNkr 429.00 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999920232380802201 *035 $a(NO-LaBS)10677093(bibid) *035 $a(NO-OsBAS)150224021 *035 $a(WOACT)0000019428 *040 $aNO-OsBAS$bnob$dNO-OsNB$ekatreg *080 $a658.626 *08204$a658.827$qNO-OsBAS$223/nor *1001 $aNordhagen, Monna$d1960-$0(NO-TrBIB)90292197$4aut$_21595900 *24510$aRaketter og rebeller :$bstrategi for ledere og andre som vil bygge merkevarer folk bryr seg om$cMonna Nordhagen og Kirsti Rogne ; [illustrasjoner i boken: Vegard Aspelund, Oliver Riches og Truong Vu Pham] *260 $aBergen$bFagbokforl.$ccop. 2017 *300 $a267 s.$bkol. ill.$c26 cm *336 $atext$btxt$2rdacontent *337 $aunmediated$bn$2rdamedia *338 $avolume$bnc$2rdacarrier *520 $aDenne boken om merkevarestrategi inneholder nye metoder og verktøy som er tilpasset vår tid. Bruk dem når du vil posisjonere en merkevare så den står tydelig frem på konkurransearenaen. Gi merkevaren en personlighet folk kan identifisere seg med. Gi folk gode grunner til å bli lojale støttespillere som heier på merkevarens prosjekt. En sterk merkevare er mer lønnsom, gjør det lettere å rekruttere de flinkeste folkene, og fører til at virksomheten verdsettes høyere. Dette er en fagbok og en verktøykasse for dem som synes det er verdt å grave litt dypt for å sikte skikkelig høyt. Monna Nordhagen er strategidirektør i Scandinavian Design Group, fagbok-lesoholiker og seriegründer. Hun har en MBA fra BI og har jobbet i over 30 år med forretningsstrategi, merkevarebygging, salg og ledelse. Kirsti Rogne er filolog med hovedfag i engelsk fra Universitetet i Oslo. Hun har jobbet internasjonalt med merkevarer i skjæringspunktet mellom forretningsutvikling og kommunikasjon siden 2000. Raketter og rebeller er også tilgjengelig som eBok. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2020-07-05 *650 7$aMarkedsføring$2bokbas$9nob$_188206800 *650 7$aMarknadsføring$2bokbas$9nno$_188206900 *650 7$aMerkevarer$0(NO-TrBIB)HUME19596$2humord$_188207000 *650 7$aMerkevarer$0NTUB16856$2tekord$_188207100 *650 7$aProduktutforming$2bokbas$9nno$_188207200 *650 7$aProduktutforming$2bokbas$9nob$_188207300 *650 7$aStrategisk ledelse$0(NO-TrBIB)HUME24234$2humord$_186430300 *653 0$amerkevarebygging$amerkevarer$amerkevarestrategi$_47781600 *7001 $aAspelund, Vegard$d1978-$0(NO-TrBIB)1492764532643$4ill$_47781700 *7001 $aPham, Truong Vu$d1980-$0(NO-TrBIB)1492764532644$4ill$_47781800 *7001 $aRiches, Oliver$0(NO-TrBIB)1492764532645$4ill$_47781900 *7001 $aRogne, Kirsti$d1973-$0(NO-TrBIB)1016006$4aut$_21596500 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2020062648535$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *85641$amedia.boknett.no$3Miniatyrbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/21/40/150224021/productimage_OS_bb6bd0f4e72e13c668eaa9afe46636f0217fc080.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85641$amedia.boknett.no$3Omslagsbilde$uhttps://media.boknett.no/objects/21/40/150224021/productimage_ORG_2f1bb10c9a3c26d48e56b85b724bac283555c739.jpg$nBokbasen, Oslo$qimage/jpeg *85642$3Forlagets beskrivelse (lang)$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/content/?isbn=9788245021769 *85642$3Miniatyrbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/small/9/6/9788245021769.jpg$qimage/jpeg *85642$3Omslagsbilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/large/9/6/9788245021769.jpg$qimage/jpeg *85642$3Originalt bilde$uhttps://contents.bibs.aws.unit.no/files/images/original/9/6/9788245021769.jpg$qimage/jpeg *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:999919871095502202$b2021-11-14T19:58:56Z$z999919871095502202 ^