Reklamehåndboka
utgitt av Instituttet for salg og reklame ved Norges handelshøyskole ; under redaksjon av Tyge Krabbe Filseth ; medarbeidere Karsten Gaarder, Finn Selliken m. fl.Bok
Bokmål utgitt 1940
Ledig
- Automatlager: 2 av 2 ledig
*001174608 *00520240612100545.0 *007cr *007ta *008150908s1940 no 000 u nob *00901305cam a2200337 c 4500 *015 $a4001128$2nbf *019 $bl *020 $qh.$cNkr 9.35 *020 $qib.$cNkr 11.35 *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)997560344004702201 *035 $a(NO-LaBS)14766503(bibid) *035 $a(NO-TrBIB)11228910x *035 $a(NO-TrBIB)75603440x *035 $a(OCoLC)1369758401 *035 $a75603440x-47bibsys_network *040 $aNO-OsNB$bnob$ekatreg *044 $cno *080 $a659.1$2UDC Medium edition *08204$a659.1$qNO-OsNKA$223 *24500$aReklamehåndboka$cutgitt av Instituttet for salg og reklame ved Norges handelshøyskole ; under redaksjon av Tyge Krabbe Filseth ; medarbeidere Karsten Gaarder, Finn Selliken m. fl. *260 $aOslo$bFabritius$c1940 *300 $a284 s., pl. (noen fold.)$bill. *533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-04-18 *650 7$aReklame$0(NO-TrBIB)HUME07756$2humord$_185753800 *7001 $aFilseth, Tyge$d1966-$0(NO-TrBIB)90186258$ered.$_33660500 *7102 $aNorges handelshøyskole$bInstitutt for salg og reklame$0(NO-TrBIB)6069895$_317617200 *85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011040708052$yNettbiblioteket$zDigital representasjon *901 $a80 *913 $aNorbok$bNB *999 $aoai:nb.bibsys.no:997560344004702202$b2021-11-14T19:54:15Z$z997560344004702202 ^