Arbeidsplaner i skolen - en kontekst for utvikling av selvregulert læring? : refleksjoner etter en studie på småskoletrinnet
Bodil Stokke Olaussen
Artikkel Bokmål
*0011567675 *008090707s2009 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.124 *100 $aOlaussen, Bodil Stokke$uUniversitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt : b.s.olaussen@ped.uio.no$_138787100 *245 $aArbeidsplaner i skolen - en kontekst for utvikling av selvregulert læring?$brefleksjoner etter en studie på småskoletrinnet *300 $aS. 189-201 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aarbeidsplaner$9nor$2norart$_128922800 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $aselvregulert læring$9nor$2norart$_134370400 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 93, nr. 3 (2009)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/npt/2009/03/art04 *999 $z900452227$anorart:900452227 ^