Om skoleledere og læreres læring i Kunnskapsløftet
Halvor Bjørnsrud
Artikkel Bokmål
*0011424297 *008070117s2006 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371 *100 $aBjørnsrud, Halvor$uHøgskolen i Vestfold ; Halvor.Bjornsrud@hive.no$_129084300 *245 $aOm skoleledere og læreres læring i Kunnskapsløftet *300 $aS. 470-482 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aInkludering$2norart$_14286100 *650 $aTilpasset opplæring$2norart$_57010200 *650 $aaksjonslæring$9nor$2norart$_135055600 *650 $akunnskapsløftet$2norart$_30483000 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 90, nr 6 (2006)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/npt/2006/06/om_skoleledere_og_-lereres_-lering_ikunnskapsloftet *999 $z700400752$anorart:700400752 ^