Hvordan forstå tradisjonsmøtet mellom barnehage og skole på 1. trinn?
Elisabeth Bjørnestad
Artikkel Bokmål
*0011402396 *008051114s2005 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.01 *100 $aBjørnestad, Elisabeth$uPedagogisk forskningsinstiutt, Universitetet i Oslo ; elisabeth.bjornestad@ped.uio.no$_138681000 *245 $aHvordan forstå tradisjonsmøtet mellom barnehage og skole på 1. trinn? *300 $aS. 379-390 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $abarnehager$9nor$2norart$_129098700 *650 $aførskoleopplæring$9nor$2norart$_129868700 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 89, nr 5 (2005)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/npt/2005/05/hvordan_forsta_tradisjonsmotet_mellom_barnehage_og_skole_pa_1_trinn *999 $z500378902$anorart:500378902 ^