*001135243
*00520250613141011.0
*007cr
*007ta
*008110221s1996 no 000 0 nob d
*00901382cam a2200349 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999624763744702201
*035 $a(NO-LaBS)4320778(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)111614821
*035 $a(NO-TrBIB)962476374
*035 $a962476374-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*080 $a339.136.3(481)
*1001 $aHagelia, Ayse M. Bulak$0(NO-TrBIB)90407582$_35393100
*24510$a"Bønder til torgs" :$beffekter og nytte av prosjektet : 1. delrapport$cAyse Bulak Hagelia, Bjørn Strøm
*260 $a[Oslo]$bLandbrukets utredningskontor$c[1996]
*300 $a63, 5, 3 s.$bfig.
*4901 $aRapport / Landbrukets utredningskontor$v5-1996
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2011-01-26
*650 7$aAgricultural products$2agrovoc$_186518000
*650 7$aBehaviour$2agrovoc$_186504800
*650 7$aExhibitions$2agrovoc$_187027400
*650 7$aFarmers$2agrovoc$_185689000
*650 7$aMarketing$2agrovoc$_186627700
*653 $amarkeder$amatvarer$atorghandel$_35393200
*7001 $aStrøm, Bjørn$0(NO-TrBIB)90156203$_13834500
*7102 $aBønder til torgs (prosjekt)$0(NO-TrBIB)97043739$_35393300
*830 0$aRapport (Landbrukets utredningskontor : trykt utg.)$v5-1996$w999100182864702201$_15429200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2011012608077$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999624763744702202$b2021-11-14T19:51:15Z$z999624763744702202
^