Naturopplevingar, miljøbevisstheit og livsmeistring i vidaregåande skule : kan 12 timar friluftsliv gjere ein skilnad?
Petter Erik Leirhaug · Artikkel · Nynorsk
Henter eksemplarliste...
Fakta
Laster innhold...
Kopiér til utklippstavle
*0011320422 *008210303s2020 xx# 000 0 nno *019 $bk *08230$a613.70712 *100 $aLeirhaug, Petter Erik$4aut$uNorges idrettshøgskole, Institutt for lærerutdanning og friluftslivsstudier$_129192500 *245 $aNaturopplevingar, miljøbevisstheit og livsmeistring i vidaregåande skule$bkan 12 timar friluftsliv gjere ein skilnad? *246 $aNature experiences, environmental consciousness and life skills in upper secondary school : can 12 hours of outdoor education make a difference? *300 $aS. 226-240 : port. *500 $aHeftet har tittelen: Temanummer bærekraft og livsmestring *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $abærekraftig utvikling$9nor$2norart$_129282600 *650 $afriluftsliv$9nor$2norart$_128758600 *650 $akroppsøving$2norart$_20954700 *650 $anaturopplevelser$2norart$_55142300 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *653 $aNorway$9eng$_128695100 *653 $aaction research$9eng$_130718500 *653 $aoutdoor education$9eng$_137921000 *653 $aphysical education$9eng$_139840600 *653 $asustainability$9eng$_129600200 *700 $aAbelsen, Kristian$4aut;$uNorges idrettshøgskole, Institutt for lærerutdanning og friluftslivsstudier$_153694600 *700 $aGrøteide, Håvard;$4aut;$uHøgskulen på Vestlandet, Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI), Institutt for idrett, kosthald og naturfag$_153694700 *700 $aHøyem, Håkon;$4aut;$uLambertseter videregående skole$_153694800 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 104, nr. 3 (2020)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1504-2987-2020-03-02 *999 $z2100658873$anorart:2100658873 ^