Navngiving og emergens av stimulusekvivalensklasser hos barn
Hanne Augland
Artikkel Bokmål
*0011319940 *008210209s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a150.1943 *100 $aAugland, Hanne$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet$_153642400 *245 $aNavngiving og emergens av stimulusekvivalensklasser hos barn *246 $aGiving names to stimuli and emergence of stimulus equivalence in children *300 $aS. 127-146 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aatferdsanalyse$2norart$_58960600 *650 $abarn$2norart$_10105000 *653 $achildren$9eng$_128727200 *653 $aheterogenous naming$9eng$_153642500 *653 $ahomogenous naming$9eng$_153642600 *653 $amany-to-one$9eng$_153642700 *653 $amatching-to-sample$9eng$_134956800 *653 $astimulus equivalence$9eng$_134957000 *700 $aArntzen, Erik$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet$_129295200 *773 $tNorsk tidsskrift for atferdsanalyse [elektronisk ressurs]$gÅrg. 47, nr. 2 (2020)$x2703-7622 *8564 $uhttps://nta.atferd.no/journalissue.aspx?IdDocument=834 *999 $z2100658380$anorart:2100658380 ^