Anatomi, fysiologi og biokjemi - sykepleierstudenters opplevde læringsutbytte ved omvendt undervisning
Marianne Molin
Artikkel Bokmål
*0011300653 *008201026s2020 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.730711 *100 $aMolin, Marianne$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for helsevitenskap, Institutt for sykepleie og helsefremmende arbeid ; Bjørknes høyskole, Avdeling for helsefag$_140844200 *245 $aAnatomi, fysiologi og biokjemi - sykepleierstudenters opplevde læringsutbytte ved omvendt undervisning *300 $aS. [1-19] *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $alæringsutbytte$2norart$_78993800 *650 $aomvendt undervisning$9nor$2norart$_137675600 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *700 $aMedin, Tirill$4aut$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for helsevitenskap, Institutt for sykepleie og helsefremmende arbeid$_152379700 *700 $aMeyer, Mona Elisabeth;$4aut;$uOsloMet - storbyuniversitetet, Fakultet for helsevitenskap, Institutt for sykepleie og helsefremmende arbeid, studiested Kjeller$_152379800 *773 $tSykepleien forskning [elektronisk ressurs]$g15 (2020)$x1891-2710 *8564 $uhttps://doi.org/10.4220/sykepleienf.2020.82467 *999 $z2000655144$anorart:2000655144 ^