Nærmiljø som læringsarena i undervisning for bærekraftig utvikling : en analyse av læreres erfaringer og refleksjoner
Anja Gabrielsen
Artikkel Bokmål
*0011282632 *008190125s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.357 *100 $aGabrielsen, Anja$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge$_150043700 *245 $aNærmiljø som læringsarena i undervisning for bærekraftig utvikling$ben analyse av læreres erfaringer og refleksjoner *246 $aLocal environment as learning arena for teaching sustainable development *300 $aS. 335-349 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $abærekraftig utvikling$9nor$2norart$_129282600 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $anærmiljø$2norart$_11992400 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $a6th-9th grade$9eng$_150509100 *653 $alocal learning arena$9eng$_150509200 *653 $aqualitative methodology$9eng$_137803500 *653 $asustainable development$9eng$_135835300 *700 $aKorsager, Majken$4aut$uUniversitetet i Oslo$_142230600 *773 $tNordina (elektronisk ressurs)$gVol. 14, no. 4 (2018)$x1894-1257 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/nordina.4442 *999 $z1900637045$anorart:1900637045 ^