Lærar-elevrelasjonen og elevengasjementet si rolle i spesialundervisninga for elevar på 1.-4. steg
Anne Randi Fagerlid Festøy
Artikkel Nynorsk
*0011281224 *008181211s2018 xx# 000 0 nno *019 $bk *08230$a371.9 *100 $aFestøy, Anne Randi Fagerlid$4aut$uHøgskulen i Volda, Avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning$_150274000 *245 $aLærar-elevrelasjonen og elevengasjementet si rolle i spesialundervisninga for elevar på 1.-4. steg *300 $aS. [53]-67 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aSpesialundervisning$2norart$_21044800 *650 $abarneskoler$9nor$2norart$_129651600 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $alærer-elev-forhold$9nor$2norart$_129801100 *773 $tSpesialpedagogikk$gÅrg. 83, nr. 4 (2018)$x0332-8457$w(NO-LaBS)549146(tnr) *999 $z1800635632$anorart:1800635632 ^