Hvordan kan en forskningstilnærming bidra til å vektlegge lærerens stemme ved studie av utdanning for bærekraftig utvikling?
Anja Gabrielsen
Artikkel Bokmål
*0011279366 *008181017s2018 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a379.481 *100 $aGabrielsen, Anja$4aut$uUniversitetet i Sørøst-Norge, Fakultet for humaniora, idretts- og utdanningsvitenskap, Institutt for matematikk og naturfag, Porsgrunn$_150043700 *245 $aHvordan kan en forskningstilnærming bidra til å vektlegge lærerens stemme ved studie av utdanning for bærekraftig utvikling? *246 $aEmphasizing the teacher’s voice through a research approach in education for sustainable development *300 $a17 s. : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $abærekraftig utvikling$9nor$2norart$_129282600 *650 $apraksisnær forskning$9nor$2norart$_134318200 *650 $autdanningspolitikk$2norart$_24248200 *653 $aEducation for sustainable development$9eng$_138965500 *653 $aconstructivist grounded theory$9eng$_150043800 *653 $aresearch on practice$9eng$_150043900 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 12, nr. 3 (2018)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.4803 *999 $z1800633767$anorart:1800633767 ^