Mikroblogging som støtte for klasseromssamtaler : DiDiAC-prosjektet
Kari Anne Rødnes
Artikkel Bokmål
*0011262767 *008170831s2017 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.3346752 *100 $aRødnes, Kari Anne$4aut$_142564200 *245 $aMikroblogging som støtte for klasseromssamtaler$bDiDiAC-prosjektet *300 $aS. 26-29 : ill., port. *520 $aOm hvordan bruken av mikrobloggingsverktøyet Samtavla kan bidra til å styrke læringssamtaler i klasserommet. - DiDiAC står for: Digitalised Dialogues Across the Curriculum *650 $aSamtaler$2norart$_57496500 *650 $aklasserom$9nor$2norart$_133024200 *650 $amikroblogging$9nor$2norart$_129207700 *700 $aRasmussen, Ingvill$4aut$_137077700 *773 $tBedre skole$gÅrg. 29, nr. 1 (2017)$x0802-183X$w(NO-LaBS)32728(tnr) *999 $z1700616503$anorart:1700616503 ^