Dialog og demokratisering : overveielser omkring læreres rolle i dialoger som omhandler kontroversielle politiske og religiøse spørsmål
Janicke Heldal Stray
Artikkel Bokmål
*0011252878 *008170117s2016 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a373.1102 *100 $aStray, Janicke Heldal$4aut$uDet teologiske menighetsfakultet, Oslo$_134754200 *245 $aDialog og demokratisering$boverveielser omkring læreres rolle i dialoger som omhandler kontroversielle politiske og religiøse spørsmål *246 $aDialogue and democratization – deliberations on the role of the teacher in dialogue concerning controversial political and religious issues *300 $aS. 279-294 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aDialog$2norart$_18704600 *650 $aReligion$2norart$_10425800 *650 $alærere$2norart$_18916200 *650 $apolitikk$9nor$2norart$_128575200 *650 $avideregående skoler$9nor$2norart$_128923200 *653 $aclassroom dialogue$9eng$_147281700 *653 $acontroversial issues$9eng$_147281800 *653 $ademocratic citizenship$9eng$_144721400 *653 $ateacher practice$9eng$_139036300 *700 $aSætra, Emil$4aut$uDet teologiske menighetsfakultet, Oslo$_145780900 *773 $tNordic studies in education$gVol. 36, nr. 4 (2016)$x1891-5914$w(NO-LaBS)689614(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.18261/issn.1891-5949-2016-04-04 *999 $z1700606590$anorart:1700606590 ^