Matematikklæreres oppfatninger om ingrediensene i god matematikkundervisning
Janne Fauskanger
Artikkel Bokmål
*0011248090 *008161010s2016 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a510.71 *100 $aFauskanger, Janne$4aut$uUniversitetet i Stavanger, Institutt for grunnskolelærerutdanning, idrett og spesialpedagogikk$_129773400 *245 $aMatematikklæreres oppfatninger om ingrediensene i god matematikkundervisning *300 $a18 s. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $aMatematikk$2norart$_10568000 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $abeliefs about knowledge for teaching$9eng$_146618400 *653 $abeliefs about mathematics teaching$9eng$_146618500 *653 $amathematical knowledge for teaching$9eng$_132347900 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 10, nr. 3 (2016)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.2560 *999 $z1600601764$anorart:1600601764 ^