Lar vi oss påvirke av reklame i sosiale medier?
Maria Kaldhussæter Svensli
Artikkel Bokmål
*0011208282 *008140707s2014 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a659.1 *100 $aSvensli, Maria Kaldhussæter$4aut$uHandelshøgskolen i Bodø (HHB)$_142538400 *245 $aLar vi oss påvirke av reklame i sosiale medier? *300 $aS. 86-88 : port. *650 $areklame$2norart$_14287800 *650 $asosiale medier$9nor$2norart$_128858300 *700 $aMathisen, Jann-Martin Jørgensen$4aut$uHandelshøgskolen i Bodø (HHB)$_142538500 *773 $tMagma$gÅrg. 17, nr. 3 (2014)$x1500-0788$w(NO-LaBS)27799(tnr) *999 $z1400561805$anorart:1400561805 ^