Lesing av delvis motstridende tekster i syvende klasse
Wenke Mork Rogne
Artikkel Bokmål
*0011187253 *008130801s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.6 *100 $aRogne, Wenke Mork$4aut$uHøgskolen i Volda, Avdeling for humanistiske fag og lærerutdanning$_140278400 *245 $aLesing av delvis motstridende tekster i syvende klasse *300 $a[17 sider] *500 $aVitenskapelig artikkel *5208 $aInneholder sammendrag *650 $abarneskoler$9nor$2norart$_129651600 *650 $agrunnskoler$2norart$_46001800 *650 $aleseforståelse$2norart$_57964200 *650 $atekstforståelse$9nor$2norart$_130618000 *700 $aStrømsø, Helge I.$4aut$uUniversitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt$_140278500 *773 $tActa didactica Norge [elektronisk ressurs]$gVol. 7, nr. 1 (2013)$x1504-9922 *8564 $uhttps://doi.org/10.5617/adno.1110 *999 $z1300540549$anorart:1300540549 ^