Utdanning til klinisk spesialist : best egnet til å styrke læring gjennom uformelle aktiviteter?
Anne Grethe Knutheim
Artikkel Bokmål
*0011180392 *008130319s2013 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.73 *100 $aKnutheim, Anne Grethe$4aut$uSykehuset i Drammen, Akuttmottaket ; grethe.knutheim@gmail.com$_139606200 *245 $aUtdanning til klinisk spesialist$bbest egnet til å styrke læring gjennom uformelle aktiviteter? *300 $aS. 62-72 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *590 0$aPedersen, Line. - I: Sykepleien forskning. - Nr. 1 (2013). - S. 73 *650 $asykepleie$9nor$2norart$_128810900 *653 $aeducation$9eng$_128599900 *653 $anursing role$9eng$_139606300 *653 $asurvey$9eng$_130424800 *700 $aBjørk, Ida Torunn$4aut$uUniversitetet i Oslo, Institutt for helse og samfunn, Avdeling for sykepleievitenskap$_133203100 *773 $tSykepleien forskning$gNr. 1 (2013)$x1890-2936$w(NO-LaBS)91860(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.4220/sykepleienf.2013.0013 *999 $z1300533676$anorart:1300533676 ^