Utvikling av lærer-elev-relasjoner i klasserommet : læreroppfatning sammenlignet med en teoribasert analyse
Kari Fjell
Artikkel Bokmål
*0011173047 *008121212s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a371.102 *100 $aFjell, Kari$4aut$uHøgskolen i Oslo og Akershus, Avdeling for lærerutdanning og internasjonale studier : kari.fjell@hioa.no$_129020200 *245 $aUtvikling av lærer-elev-relasjoner i klasserommet$blæreroppfatning sammenlignet med en teoribasert analyse *300 $aS. 9-31 : ill. *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *650 $alærer-elev-forhold$9nor$2norart$_129801100 *650 $alæring$9nor$2norart$_128598900 *653 $aautonomy support$9eng$_128737900 *653 $acase study$9eng$_128973300 *653 $aself-determination theory$9eng$_138786900 *653 $ateacher-student relationships$9eng$_138787000 *700 $aOlaussen, Bodil Stokke$4aut$uUniversitetet i Oslo, Pedagogisk forskningsinstitutt : b.s.olaussen@ped.uio.no$_138787100 *773 $tTidsskriftet FoU i praksis$gÅrg. 6, nr. 2 (2012)$x1504-6893$w(NO-LaBS)617038(tnr) *999 $z1200526320$anorart:1200526320 ^