Relasjonen til veilederen betyr mye for sykepleierstudenter i sykehuspraksis
Grethe Haugan
Artikkel Bokmål
*0011164910 *008120726s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.730711 *100 $aHaugan, Grethe$4aut$uLovisenberg diakonale høgskole : grethe.haugan@ldh.no$_137890100 *245 $aRelasjonen til veilederen betyr mye for sykepleierstudenter i sykehuspraksis *300 $aS. 152-158 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *590 0$aRosseland, Renate. - I: Sykepleien forskning. - Nr. 2 (2012). - S. 159 *650 $apraksisopplæring$9nor$2norart$_129083900 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *650 $aveiledning$9nor$2norart$_128864600 *653 $aclinical studies$9eng$_131250700 *653 $afocus groups$9eng$_135332400 *653 $amentoring$9eng$_131128900 *653 $aphenomenological-hermeneutic$9eng$_137890200 *653 $astudent nurses$9eng$_137890300 *700 $aAigeltinger, Eva;$4aut;$uLovisenberg diakonale høgskole$_137890400 *700 $aSørlie, Venke$4aut$uLovisenberg diakonale høgskole$_134285300 *773 $tSykepleien forskning$gNr. 2 (2012)$x1890-2936$w(NO-LaBS)91860(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/104220/sykepleienf.2012.0083 *999 $z1200518161$anorart:1200518161 ^