*0011164908 *008120726s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a610.73071 *100 $aMathisen, Jorunn$4aut$uHøgskolen i Østfold, Avdeling for helse- og sosialfag : jorunn.mathisen@hiof.no$_137890000 *245 $aTeoriundervisning i sykepleiefagets pionertid *300 $aS. 144-150 *500 $aVitenskapelig artikkel *520 $aEngelsk sammendrag *590 0$aHaugan, Grethe. - I: Sykepleien forskning. - Nr. 2 (2012). - S. 151 *650 $aTeori$2norart$_10812500 *650 $asykepleierutdanning$2norart$_50635700 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *653 $anursing education$9eng$_130114900 *653 $anursing history$9eng$_136544400 *653 $anursing theory$9eng$_136116000 *773 $tSykepleien forskning$gNr. 2 (2012)$x1890-2936$w(NO-LaBS)91860(tnr) *8564 $uhttps://doi.org/10.4220/sykepleienf.2012.0082 *999 $z1200518159$anorart:1200518159 ^