*0011164321 *008120713s2012 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a302.23 *100 $aMoe, Hallvard$4aut$uUniversitetet i Bergen, Institutt for informasjons- og medievitenskap : hallvard.moe@infomedia.uib.no$_129958600 *245 $aTwitterbruk under valgkampen 2011 *300 $aS. [151]-162 : ill. *650 $aValgkamp$2norart$_29430300 *650 $asosiale medier$9nor$2norart$_128858300 *700 $aLarsson, Anders Olof$4aut$uUppsala universitet, Institutionen för informatik och media : anders.larsson@im.uu.se$_137835900 *773 $tNorsk medietidsskrift$gÅrg. 19, nr. 2 (2012)$x0804-8452$w(NO-LaBS)704016(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/nmt/2012/02/twitterbruk_under_valgkampen_2011 *999 $z1200517569$anorart:1200517569 ^