Undervisningskunnskap i matematikk : tilpasning av en amerikansk undersøkelse til norsk, og lærernes opplevelse av undersøkelsen
Janne Fauskanger
Artikkel Bokmål
*0011101318 *008100602s2010 xx# 000 0 nob *019 $bk *08230$a372.7 *100 $aFauskanger, Janne$uUniversitetet i Stavanger, Institutt for allmennlærerutdanning og spesialpedagogikk : janne.fauskanger@uis.no$_129773400 *245 $aUndervisningskunnskap i matematikk$btilpasning av en amerikansk undersøkelse til norsk, og lærernes opplevelse av undersøkelsen *300 $aS. 112-123 : port. *500 $aVitenskapelig artikkel *650 $aMatematikk$2norart$_10568000 *650 $aetterutdanning$2norart$_43757900 *650 $alærere$2norart$_18916200 *650 $aundervisning$2norart$_10435100 *700 $aMosvold, Reidar$uUniversitetet i Stavanger, Institutt for førskolelærerutdanning : reidar.mosvold@uis.no$_129773500 *773 $tNorsk pedagogisk tidsskrift$gÅrg. 94, nr. 2 (2010)$x0029-2052$w(NO-LaBS)902099(tnr) *8564 $uhttp://www.idunn.no/ts/npt/2010/02/art05 *999 $z1000471347$anorart:1000471347 ^