*001109041
*00520250613133928.0
*007cr
*007ta
*008090417s1996 no 000 0 eng d
*00901085cam a2200241 c 4500
*019 $bl
*035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)999700604324702201
*035 $a(NO-LaBS)14131862(bibid)
*035 $a(NO-TrBIB)092970230
*035 $a(NO-TrBIB)970060432
*035 $a970060432-47bibsys_network
*040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg
*1001 $aRasmussen, Heine$0(NO-TrBIB)90290868$_30995500
*24510$aSocial aggregation of preferences, and the distance between economic agents$cby Heine Rasmussen
*260 $aBergen$bNorges handelshøyskole, Institutt for foretaksøkonomi$c1996
*300 $a26 s.
*4901 $aWorking paper / Norges handelshøyskole, Institutt for foretaksøkonomi$vno. 7, 1996
*533 $aElektronisk reproduksjon$b[Norge]$cNasjonalbiblioteket Digital$d2009-07-24
*830 0$aWorking paper (Norges handelshøyskole. Institutt for foretaksøkonomi : trykt utg.)$x0803-2777$vno. 7, 1996$w999103144204702201$_26416200
*85641$3Fulltekst$uhttps://urn.nb.no/URN:NBN:no-nb_digibok_2009072400060$yNettbiblioteket$zDigital representasjon
*901 $a80
*999 $aoai:nb.bibsys.no:999700604324702202$b2021-11-14T19:49:06Z$z999700604324702202
^