Filosofisk samtale i skulen : ein reiskap til danning?
Ragnhild Heidi FauskeHar overordnet post
Fauske, Ragnhild Artikkel Nynorsk utgitt 2015
Fauske, Ragnhild Artikkel Nynorsk utgitt 2015
*0011087862 *00520190130110856.0 *007ta *008150824s2015 xx# f 000 u nno d *00901026caa a2200241 c 4500 *019 $bk *0247 $a22420$2itar *035 $a(EXLNZ-47BIBSYS_NETWORK)991514072234702201 *035 $a(NO-TrBIB)151407223 *035 $a151407223-47bibsys_network *040 $aNO-TrBIB$bnob$ekatreg *1001 $aFauske, Ragnhild$d1956-$0(NO-TrBIB)90197213$4aut$_62810000 *24510$aFilosofisk samtale i skulen :$bein reiskap til danning?$cRagnhild Heidi Fauske *260 $c2015 *300 $aS. [263]-284 *500 $aI hoveddelen: Skole *5050 $aInnleiing. - Den sokratiske dialogen. - Ulike danningsideal. - Danningsideala i M87, generell del av L97, gjeldande føremålsparagraf og RLE-faget. - Filosofisk samtale med barn. - Korleis kan filosofisk samtale med barn fremje danninga etter læreplanen? - Konklusjon. - Litteratur *7730 $tMisjon - tro - skole$d[Kristiansand] : Portal forlag, cop. 2015$z9788283140439$w991511381924702201 *901 $a80 *914 $aScientific *915 $a1 *999 $aoai:nb.bibsys.no:991514072234702202$b2021-11-02T03:22:33Z$z991514072234702202 ^